2009-09-27
 10:10:07

hej sa jag

Jag blev nyfiken att kolla hur många av mina vänner/familj som läser denna för jag trodde inte det var många eftersom jag knappt skrivit någonting. Men det visade sig att jag fått fler läsare. Ni måste verkligen vilja veta vad jag gör om dagarna.. Så nu ska jag berätta vad som hänt än så länge. Igår var vi på bykrogen och åt en tre-rätters-middag. från 19.00 till 22.30 tror jag vi var där. Trevligt var det. Sen skulle jag och Hugo kolla på män som hatar kvinnor men vi orkade inte så vi gick och sov. Nu såhär på morgonen sitter jag och lyssnar på mumin-musik på spotify. Och Hugo han ville testa något på min data och jag sa nej då slog han mig på armen, sen satt han och muttrade för sig själv.







Imorgon är det måndag


hugo
PUBLICERAT: 2009-09-27, 11:05:21 | URL: http://inthemysterytimeofcoldandrain.blogg.se/

men det är ju inte ens sant. Jag härmade vildvittrorna!


Pappa
PUBLICERAT: 2009-09-27, 11:45:05

Så är det nog, många som bryr sig om dig, inte minst jag. Vi ska planera ditt nästa besök hos mig.



Ha en bra dag,



Puss o kram



Pappa


Elsie Persson
PUBLICERAT: 2009-09-27, 17:12:24

farmor tycker om dig det vet du, det är nog många som gör det. Hugo skall va snäll



Kram till dig och Hugo

Farmor


Erik
PUBLICERAT: 2009-10-02, 00:47:09

Hugo ska passa sig jävligt noga. Annars kan det bli digra konsekvenser. Sanna mina ord.


hugo
PUBLICERAT: 2009-10-06, 04:16:31

MEN DET ÄR JU INTE ENS SANT. JAG HÄRMADE VILDVITTRORNA I RONJA RÖVARDOTTER!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: