2009-09-19
 20:31:37

hej..

Hej, det var längesen jag blogga. Mest för jag inte orkar, jag är väldigt lat och har slut på fantasi. Men jag lovade pappa att jag skulle blogga. Jag tycker det är rätt kul att min pappa säger han har blivit förkyld (det är han säkert) MEN han påstår att det har satt sig på halsen men sen har han pratat helt normal hela dagen och nu när han ringde sin kompis berättar han att han har blivit sjuk och då ändrar han rösten så han låter helt skrovlig.. haha ni fattar nog inte för det lät väldigt rörigt..

Förresten är jag i Holland nu och idag har vi gjort amsterdam, vi började med lite shopping på zara, fick en jeans-skjorta och pappa köpte en kavaj till sig själv. Sen fortsatte vi till Van-gogh museumet. Och det var intressant och trevligt. Där fick jag en planch med ett av van-goghs verk på och en kopp med ett annat verk av han på. Sen åkte vi cykeltaxi till dugeon men det var tyvärr stängt, tråkigt såg fram emot det. Men vi kanske hinner dit imon innan jag tar flyget hem.

Nu ska vi gå och äta 

Puss och hej 
 


miranda
PUBLICERAT: 2009-09-19, 22:23:32

glöm inte att köpa hashkakor! ha det så bra med din ryska familj, är mycket gröt!


scceb
PUBLICERAT: 2009-09-21, 02:33:19 | URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

det låter som att du haft det väldigt trevligt.. ses idag! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: