2009-09-28
 17:15:17

Måndagar borde vara helgdag

För om man tänker på det, hur mycket hinner man egentligen vila på 2 dagar ? För man brukar ju alltid hitta på något den ena dagen minst iaf och då har man helt plötsligt bara 1 dag kvar på helgen, så blir man supertrött på måndagen och  somnar på kultur och idéehistorian varje gång. Eller det kanske bara är jag som gör det. Men det finns nog inte ett mer ointressantare ämne. Något som kanske har hänt och det kanske var därför man gjorde det.

Åter till ämnet. När jag sen kommer hem är ju jätte hungrig för att dom dragit ner på alla kostnader i skolan så vi får numera bara äta potatis i olika sorters former.. Och sen så somnar jag på soffan vilket kan tänkas vara skönt förutom att jag har linser och när man sen vaknar så klistrar dom på ögonen och jag har huvudvärk.


Nu ska jag inte vara så negativ.






Jo det ska jag, hejdå


mirre
PUBLICERAT: 2009-09-28, 19:11:58 | URL: http://mipanda.blogg.se/

jag ser att du har hittat knappen kursiv


Elsie Persson
PUBLICERAT: 2009-09-28, 20:47:50

Lilla vän se det positiva i livet.


Mikaela
PUBLICERAT: 2009-10-01, 17:51:36 | URL: http://mlkaelaaa.blogg.se/

Håller med, det borde vara tre helgdagar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: