2009-09-04
 08:34:57

Såhär

Jag känner att jag vill springa ifrån mig själv. Lämna Olivia och vara någon annan, är så trött på henne och hennes liv just nu. Händer bara samma saker hela tiden aldrig något nytt.



Tack för mig


Pappa
PUBLICERAT: 2009-09-04, 10:17:07

Ja ja, lite händer det trots allt, du ska snart besöka mig i Holland, det ser jag framemot. Det är oxå skönt att ibland att bara vara och ge lite tid för reflektion.



Kram på dig



Pappa


Pappa
PUBLICERAT: 2009-09-04, 10:57:06

Ja ja, det händer trots allt lite, du ska snart besöka mig i Holland, det ser jag framemot.



Se de så här, ibland är det skönt med lite tid för sig själv, reflektion är underskattad.



Saknar dig



Kram



Pappa


Pappa
PUBLICERAT: 2009-09-04, 11:00:04

Ojsan, nu blev det dubbelt. Jag är i varje fall inte trött på Olivia:)



Kram igen



Din pappa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: