2009-09-22
 16:38:32

shitmanhattan

Jag tänkte inte blogga idag heller men sen såg jag en fin bild på mirrans blogg som jag fräckt snodde...
Och nu vill jag blogga.


Jaha det är då danonino älskarna. Ja och Miranda och beccsan också

Men det var väldigt trevligt igår, käkade först på peking och sen drog vi oss tillbaka till Mirrans boende, där vi kollade på besatt. (Gör inte det klockan 11 på kvällen) Sen kunde vi inte somna för ingen av oss kunde sluta tänka på om vi själva blev besatta nu. Sen när alla somnat vid 2 tiden fortsatte jag att tänka på det, det var som om jag hade ett samtal med mig själv ungefär "Olivia du är inte besatt" "Joooo det är du" "Nej... eller?"

Ja sen tänkte jag ta dig samman olivia och sov nu. Så då gjorde jag det. Nej men nästan så..

Idag har vi haft ensamble och det gick väl helt okej, var väldigt hungrig och trött så jag kunde inte koncentrera mig.. Men vi började på en ny låt, satisfaction. Och imorgon blir det roddning klockan 0800 och sen konsert halv 11. =)


Nu är jag klar med att skriva ointressanta saker. Ville mest säga att ni tjejer är dom bästa som finns och jag är glad att ni alltid finns där.


Jenny
PUBLICERAT: 2009-09-22, 18:54:52

Jag gillar bilderna! woohoo.

Och så tycker jag om er också förståss !

NU SKA JAG HA SEX MED JESPER FÖR HAN ÄR DEN SNYGGASTE SOM FINNS!!!

**gör min spygest**


mirre
PUBLICERAT: 2009-09-22, 18:58:59 | URL: http://mipanda.blogg.se/

du är bäst du med, även om du luktar bajs



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: