2010-04-16
 21:33:45

dumma lassie

Egentligen skulle jag på fest ikväll men jag kände att jag orkade inte det, mår inte spec bra just nu och är inte på något festhumör precis. Så Hugo han kom precis hit galet svettig för han har kört bil hit, (hur blir man svettig av det?) för att pigga upp mig. Han hade med sig mina två favorit choklad och 2 paket nyponsoppa (bra för halsen påstår han) Vi är båda sjuka och hostar, kommer bli mysigt att sova ikväll.. inte

Angående rubriken, Hugo sa precis dumma lassie till mig för jag drog han i armen. Lassie är hans smeknamn på mig. Och nyss hittade han mitt måttband jag använt när jag mätte (ganska logsikt) ut vart jag skulle klippa. äsh skitsamma, han sa iaf att han skulle gå och mäta snoppen..haha det var rättkul han har redan lyckats pigga upp mig tror jag.

Nej nu ska jag pussa på han och säga att jag älskar han. Ha en trevlig kväll



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: