2010-04-15
 21:59:33

erdgsdsg

Det jobbigaste med att blogga är att komma på en rubrik, blir alltid något skittöntigt eller bara gskgsögmsdg.. typ

Nåväl detta blir dagens sista inlägg.. (flitig som en myra på att blogga idag måste jag ju säga)

Vad var det jag skulle blogga om nudå... just det hur fnissig jag är. Jo för det är så att det hänt en grej som är väldigt seriös.. Och när seriösa saker händer så blir jag bara fnissig och fok tror säkert att jag inte bryr mig. Och nu har jag bara tyckt att det var en väldigt fin mening Jenny la upp till en bild på oss tjejer, men det enda jag kunde tänka på var att det såg jätte roligt ut att hon klippt in Johanna la i bilden.. Och sen när miranda skrev att hon saknade arken ville jag bara skriva att jag saknade barken, eller parken... Eller något, ja jag vet torr humor.

Nej men jag ska sluta nu. Jag älskar er






oj jag har inte läst min kafkabok......


miranda
PUBLICERAT: 2010-04-16, 08:35:27 | URL: http://mipanda.blogg.se/

ja men då saknar jag parken!


Jenny
PUBLICERAT: 2010-04-16, 18:46:54

Och jag saknar marken!

Och gud vilka härliga bilder!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: