2010-04-23
 19:06:08

fan

Jag skrev ett inlägg och det bara försvann :( Men jag ska se om jag kommer ihåg vad jag skrev .. Jag bloggar för att Hugo har begärt det, har egentligen ingen lust för det är ändå ingen som kommenterar.. Men jag ska nog inte klaga jag kommenterar väl inte så flitigt själv. Men om någon kommenterar lovar jag att jag också ska göra det!!

Nåväl idag är det en månad sen jag fyllde arton.. Och jag har fortfarande inte gjort något speciellt artonårigt... Fast idag klockan 00.00 ska jag, jenny och levin till idol (önska mig lycka till) och då fyllde jag i en anmälningsblankett och jag behövde inte målsmans underskrift hehe.......

Men annars då... ja inte så mycket mer idag var det es-konsert och visserligen var den väldigt bra men jag var lite sur för, jag och becci anmälde oss men vi kom inte med för det var så många som anmält sig. Och sen visar det sig att vissa personer var med ca 4-5 gånger och det är ganska orättvisst med tanke på dem sagt tidigare att man bara får vara med en gång när det finns så många fler som vill vara med.

Nu ska jag sluta skriva ha en trevlig helg





Elsie Persson
PUBLICERAT: 2010-04-23, 19:25:16

Hej min vän har precis hämtat din pappa i Hässleholm och kört honom till gröna huset Ska du vara med i idol? Ha det så bra önskar farmor


hugo
PUBLICERAT: 2010-04-23, 20:44:58 | URL: http://iwontshowyougoodtime.blogg.se/

skulle bara säga att du är dum i huvet som tror att du inte kan sjunga. Du är jävligt duktig faktiskt. Men ja, lycka till. Om det inte går vägen så vill jag be om ursäkt för att jag har smittat dig och för att jag är en dålig pojkvän :( och ja, lycka till. Du är alltid världens bästa för mig. Smörigt värre vaavavvavaav


beccs
PUBLICERAT: 2010-04-24, 08:08:49

ja man blev lite sur på det.. sjukt dåligt dem lägger upp det.. :(

lycka till på idol !!!!!!!!!!!


Feffs
PUBLICERAT: 2010-04-24, 13:15:17 | URL: http://feffs.blogg.se/

Det kommer gå as bra på Idol och jag blev med sur, vi ska vara med as många gånger i trean på Es konserterna och vi ska äga utomhus konserten AIGHT!?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: