2010-04-15
 18:06:17

hemma igen.. eller

Jag har ju varit hemma idag, fast hade nyss körlektion. Så nu är jag hemma igen

Iallafall det var inte det jag skulle skriva...

Jenny läste mitt förföra inlägg och hon tog åt sig, jag vill bara säga att det var inte riktat åt endast dig. Mer som en grej som händer ganska ofta med olika människor jag känner, och ja visserligen var siesta en avgörande orsak till att jag skrev det. Men jag var ledsen och kände mig ganska så värdelös och bloggen är väl det enda jag har som någon sorts "känslotömmare"

Förlåt jenny om du blev ledsen.

Nu ska jag äta, förlåt för om ingen fattar vad jag snackar om.

Förlåt för allt förresten, alla som jag någonsin gjort illa utan att jag tänkt på att jag varit elak.



Elsie Persson
PUBLICERAT: 2010-04-15, 21:47:14

Min kära Olivia Du är en duktig och snäll tös Ring farmor om det är något jag kan hjälpa dig med jag blir ledsen när du säger att du är vädelös Finns ingen som är det alla har ett värde



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: