2010-04-25
 21:33:43

söndag

Sitter och äter läkerol som jag fick igår på idolauditionen.. där förresten ingen av oss gick vidare, knasigt för vi hade många talanger med oss. Nåväl vi fick iallafall sjunga en hyllningslåt till jihde, vilket även filmades. Det kan bli kul och se om det kommer med.. hehe Vi var iaf där redan 01.50 på lördagnatt och köade fram till typ 1 då vi äntligen var inne och kunde sjunga. Sen var vi klara vid två och då åkte vi hem igen vissa mer besvikna än andra jag var nog ganska nöjd ändå. Kom hem och sov ungefär fram tills klockan 14.00 idag då mamma tvingade mig sätta mig på balkongen för det var ju sol och allt. Men det blåste halv orkan och jag frös.

nej jag ska nog sova lite mer nu, för det är ju skolan imorgon



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: