2010-08-23
 17:57:36

hatar att det blir såhär

Hamnade precis i en svacka igen. Kan man ens skriva så? jaja nu gör jag det. Iallafall, så mår jag riktigt jävla skitdåligt just nu, och enligt vetenskapsmän så ska man må lite bättre av att skriva.

Iallafall beror det mest på att jag har pms som fan. Därför blir jag alldeles sentimental och tänker tillbaka på tider som jag just nu vill radera ur mitt minne, fast jag vet att jag kommer uppskatta minnena senare i livet. Men det det är så himla svårt att gå vidare. Och det är min blogg och jag vet att folk tröttnar på att lyssna på mitt gnäll, men här får jag skriva vad jag vill och då är det frivilligt om man vill läsa eller inte.

Jag vet att jag skriver väldigt osammanhängande. Men jag ville bara skriva något, och det känns faktiskt lite bättre nu. Kan vara för jag bytte musik och slutade kolla på gamla bilder.

FDÖDGJHLKJKLGÖGHG. klar.

haha skickade precis ett jävligt osammanhängade mail på engelska. haha jag hade inte fattat vad jag menade ifall jag fått det.. haha det var kul. Nej ni fattar inte.

DET HADE VARIT KUL MED EN KOMMENTAR

nu är jag klar...


Stina
PUBLICERAT: 2010-08-23, 18:26:16 | URL: http://synonymous.blogg.se/

här får du en kommentar!

imorgon kan du få putta mig lite på engelskan om du fortfarande har pms. ;)


Levin
PUBLICERAT: 2010-08-23, 19:35:49

de mejlet va hur bra som helst! ;)

puss på dej älskade pms-olivia

ps. du fick en kommentar ^^ wooahoo


miranda
PUBLICERAT: 2010-08-23, 19:44:08

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam


rebecca
PUBLICERAT: 2010-08-24, 09:33:35

guddiguddi ! kan man säga krya på dig till någon för den har pms? det gör jag iallafall. jag tycker synd om dig.

krya på dig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: