2010-08-26
 07:16:46

morsning

Här sitter jag kvart över 7 på morgonen och tvingar mig äta en banan, egentligen har jag inte lektion förrän 13.00 men jag och jojjsan ska gå och träna nu på morgonen, sen har jag körlektion. Sen kanske vi ska plugga lite teori, men det vet inte johanna om än så vi får väl se vad hon säger.

Alltså jag klarar inte av och äta den här bananen jag får hela tiden uppstötningar för den är så äcklig. Och jag brukar gilla banan, men denna var helt mjölig i konsistensen.. så ... nu vet ni det ...

Annars är allt jävligt bra för tillfället! Skolan är helt okej, har inte så många lektioner, men det jag läser ganska tunga ämnen, plus att jag läser utökad kurs. Men det klarar jag säkerligen av.

men hejdå

haha vad snuskigt det blev med banan-grejen...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: