2010-08-18
 18:13:23

ohja

Och jag vill mest säga att det är jävligt gött att min facebook inte fungerar, och tydligen verkar det bara vara min också. Ja fb är mitt liv. Nej kanske inte men det är irriterande.

Igår var jag i malmö och idag har jag varit med Moltan, nu ska jag snart äta och imon börjar skolan hurra.

Längtar till helgen för då blir det fest och malmö. Nu har ni sex läsare fått en uppdatering på vad som kommer ske inom de närmsta dagarna. Och just det, jag höll på att skriva ett lång inlägg om kreta resan men blev avbruten, en inlägget finns kvar om jag känner för att fortsätta skriva på det och sen kanske publicera det. Men så länge kan jag säga att det var nog en av de bästa resorna jag gjort. Jävligt trevligt.

humhum. Och jag har blivit skitbra på att lösa korsord.


Uppdatering, såg att jag visst hade åtta läsare wiho



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: