2010-08-31
 22:13:49

sitter här och funderar

När jag nyss skrev rubriken så kom jag osökt att tänka på "vi sitter här i venten och spelar lite dota" och att den låter ganska likt "Daddy Dj, just take me to the party.. nannanna nånting" ja .. iallafall jag funderar lite över om Feffs någonsin kommer blogga igen ? tveksamt, jag har också insett att nu när man är singel så bryr jag mig mer över min profilbild på facebook. Och med tanke på facebook så började jag fundera lite över en sak, det var såhär att jag la upp en bild från kreta på mig, hanna, johanna och de tyska killarna, där vi ser sådär lagom glada ut. Och då sa den ena tyska killen till mig att nu kommer han inte få något jobb, han menade på att diverse arbetsgivare skulle gå in och kolla på hans facebook, och frågan är, gör folk verkligen det? Kollar upp folk som dem kanske ska anställa på facebook? Isåfall känner jag mig ganska körd, jag har verkligen inte många charmiga bilder på mig där.

Nåväl jag hade sångläxa till imorgon men som vanligt har jag inte gjort den. Däremot har jag legat på soffan och kollat på fångarna på fortet, idag var det kändisar vs. deras barn och det var ganska uppenbart att föräldrarna lät sina barn vinna. Sånt gillar jag inte.

Oh just det ja! Jag vet vad jag ska rösta på nu i valet, jag gjorde ett test, det stod mellan centerpartiet och miljöpartiet, så jag gick in och läste lite om dem och vad de stod för och vad de ville göra och jag tror att det blir centerpartiet. Ni får tycka vad ni vill, men det får jag också.


Jag gick från den här profilbilden


Till den här profilbilden


Stina
PUBLICERAT: 2010-09-01, 21:54:56 | URL: http://synonymous.blogg.se/

ja, jag diggade ju blod-bilden..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: