2010-12-04
 13:15:02

4 december

Jag gjorde precis något busigt.

Jag drack upp den sista mjölken, och ställde sedan tillbaka den tomma förpackningen i kylskåpet. Bara för jag inte orkade slänga den.

Igår var det egentligen planerat utgång med Johanna, Sandra och Rebecca. Men med min ofantliga tur lyckas jag pricka in rätt dag att bli "engångimånadensjuk" Så jag är lite bitter över det. Och igår när mamma hämtade mig sa hon att det inte var klädsammt att vara bitter som artonåring. Men jag skojar mest, jag är inte egentligen bitter.

Idag ska jag vara fyllechaffis. Åt mina föräldrar. Yesssss
Fast jag tycker det är roligt att köra.

En annan sak som jag oroar mig över är terminsuppspelen nästa vecka. Det kommer gå åt helvete med tanke på hur lite gitarr jag spelat denna terminen och inte har jag övat avista särskilt mycket. Kul, tur jag ändå inte ska tenta.

Och grattis till Stina som vann en lussekatt i min superseriösa räkna mys-i-inlägget tävling. Du får den på måndag. Och jag såg ditt inlägg du skrivit om oss. Jag gillar det






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: