2010-12-08
 16:47:02

hejsan

Är så väldigt trött, har varit ett par tuffa dagar. Rep till julgalan i måndags och i tisdags då julgalan även ägde rum. Den blev verkligen superbra. Men idag var jag helt slut i kroppen och då skulle jag även ha mina två terminsuppspel som jag trodde skulle gå åt helvete. Men det gick över förväntan, både gitarren och sången, fick mycket beröm på sången och Göran började till och med gråta.

Ikväll ska jag hem till feffsan och fira hennes födelsedag och till helgen blir det äntligen utgång och julklappshandlande med min syster. Har även bjudit in mig själv till Johanna på lördag för att spela wii och sjunga singstar haha.

Förresten Miranda och Jenny ni tog ju massa bilder från julgalan, kan ni inte kanske skicka dem till mig eller lägga upp dem på fb ?




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: