2010-12-13
 18:36:32

Hemska dag

Ingen kul dag i skolan idag, fick jättemycket skäll från den hemska svenska läraren. Sedan var det ett hemskt lucia framträdande av ettorna, man skämdes nästan lite själv. Äcklig mat i matsalen och sedan avslutningsvis naturkunskap, som var det enda som inte var skitjobbigt, för vi hade typ bara en timmes lektion och det var på naturum, men vid det laget hade jag en så fruktansvärd huvudvärk så jag kunde knappt ha ögona öppna. Åkte hem käkade alvedon, hade ångest inför svenskan. Isac eldade lite i huset. Men sedan fick jag äntligen en idé till svenskaarbetet, och en bra dessutom.

Helgen har varit bra, utgång i fredags, lördag åkte vi till Louise som fyllt 18 och igår körde jag och Sally till Novalund och handlade julklappar. Är sjukt stolt över att jag lyckades hitta dit, utan någon gps.

Längtar så fruktansvärt mycket efter lovet nu, det kan verkligen behövas.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: