2010-01-17
 13:21:26

allt är inte lätt

Denna helgen har varit skit. skit är ett fult ord, nu menar jag inte som fy vilket fult ord så får man inte säga utan mer som typ blöja. Också ett fult ord (som man har något äckligt i munnen när man säger ordet). Nåja det var ju inte det jag skulle skriva om. Jag har inte gjort något viktigt alls i helgen bara legat i sängen. Och ändå så har jag lyckats med att bli sjuk, hmm.. 

Jaja nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och vara glad starting tomorrow

Och eftersom pappa fortfarande inte ringt mig antar jag att han inte läst mitt förra inlägg. Läs det och ring mig sen.



Ronny Perdegård
PUBLICERAT: 2010-01-17, 20:02:06

Det verkar som din pappa, som du beskriver honom, är ett monster :) Men det är han inte, däremot tycker han att du är en slarver, ibland, men älskar dig ändå:)o saknar dig.



Pappa


Anneli
PUBLICERAT: 2010-01-17, 21:47:24

Alla kan ha sådan dagar. Speciellt under vintern är det lätt att bli riktigt hängig. Synd att du blivit sjuk.

Hoppas att morgondagen blir bättre. :)

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: