2010-01-14
 16:31:06

god hates me

Okej så jag kom precis hem från skolan och allt är fan asjobbigt.

För jo jag har haft en riktigt bra dag, vilket det var väldigt längesedan jag hade. Men självklart kan inte gud tillåta att jag har det bra för en gång skull.

Så 5 min innan lektionen slutar böjer jag mig ner och ska ta på mig skorna och min telefon faller i marken nu snackar vi om ca 10 cm från marken. Och självklart fick min nya telefon en spricka i skärmen.

Den fungerar fortfarande normalt, men pappa kommer döda mig när han ser detta. Förlåt mig men denna gången gjorde jag inget. Men jag är trots det ändå värdelös och borde fan skjutas, eller något det hade varit så mycket lättare om jag inte fanns. 
 
Anledningen till att jag skriver om det här är för att pappa ska kunna lugna ner sig lite först (och jag upprepar den funkar fortfarande helt normalt)

Hejdå


Elsie Persson
PUBLICERAT: 2010-01-14, 16:44:14

Stackars dej Olivia du är otursförföljd. Bra att du skriver om det så hinner pappa avreagera sig innan han kommer hem. Farmor håller tummarna


Anneli
PUBLICERAT: 2010-01-17, 21:45:19

Men stackars dig vilken otur! Fast jag vet att det finns fler med samma otur. Sandra brukar också tappa saker när de är rent nya. Numera har jag lärt mig att jag ska ta försäkring på allt som hon får. Kanske att pappa tagit försäkring på din telefon också.



kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: