2010-07-29
 12:21:38

hej

Här sitter jag och äter lunch. Och vad är det för intressant maträtt olivia har lagat idag, undrar ni.

Ett paket bacon. Trodde aldrig mer jag skulle behöva äta det till lunch igen, men det var det enda vi hade hemma.

Igår var en trevlig dag först i Åhus med tjejerna, sedan biljard på kvällen med Stina, Mirran och Antreski. Jag själv avslutade den med att skicka världens onödigaste sms som gjorde att kvällen igår inte känns lika bra som den hade kunnat göra om jag inte skickat det. Men så är det ibland när man dricker. Då gör man dumma saker. Känns som jag försöker förklara mig själv.

Kom hem till miranda vid två-tre, och steg upp tio i sex för att åka hem så jag kunde sjunga för min mamma som idag blir 46, och är världens bästa mamma.

Nu ska jag återgå till mina (mitt?) bacon, och kolla klart på sex and  the city säsong sex, och ikväll blir det helsingborgsfestivalen med Emma.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: