2010-07-18
 19:02:41

Nu ska jag blogga

väldigt snabbt.

Såhär här har min vecka sett ut

Fredag: Jobb-genrep(kalas med knas), kristianstaddagarna börjar, inne med Emma

Lördag: premiär för kalas med knas, johanna var och kollade, sen åkte jag hem till hanna med johanna och förfestade, sen drog vi in till stan.

Söndag: Jobb. Sen gjorde jag nog inget under kvällen, inte vad jag kommer ihåg iaf..

Måndag: Jobbade, och på kvällen var jag med Emma och några andra och kollade på shrek 4 i bromölla, sen badade vi och efteråt åkte vi hem till christoffer.

Tisdag: Jobb, och sen låg jag hemma i min säng och orkade inte göra något för det åskade så, skulle ha sett Axelband spela egentligen.

Onsdag: jobb, åkte hem till Emma och åkte sedan in till stan.

Torsdag: Jobb, Träffade Rebecca, Stina, Levin och Miranda i stan och vi kollade på billie the vision och hade det trevligt.

Fredag: Jobb, Vi firade Stina och Mirandas födelsedagar, först med mat på rose garden, sedan hessle och biljard.

Lördag: Sista jobbdagen, Sedan åkte jag hem till Emma Olofsson där vi grillade, åkte in till stan, men hade glömt mitt leg så jag drog hem rätt tidigt.

Söndag: Nu sitter jag hemma hos Stina som har kalas, nu ska vi snart spela kubb och äta tårta. hehehe

Och nu är jag ledig resten av sommaren. Och arton, det är jag det med!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: