2010-06-15
 10:02:17

15 juni

Just nu regnar det. Roligt. Ska det någonsin bli riktigt sommar väder?
Känns som om jag skrivit detta innan, har jag det ? update, jag såg att jag skrivit ungefär samma sak i förra inlägget.

Nåväl igår fyllde Sally år, först fick hon presenter på morgonen sen åkte hon och jag in till stan och köpte presenter till andra. Och på kvällen var vi på rose garden och käkade hela familjen.

Idag kommer Hugo hem !!!!!!!!!!!!! jag hoppas han har present till mig, för man åker inte iväg två veckor till Usa utan att köpa present till mig. Det är en lag.

Förresten så undrar jag hur det blir i midsommar, tjejer? För jag vill veta om vi ska göra något annars så bokar jag in något annat där.

pusshaj


miranda
PUBLICERAT: 2010-06-15, 16:47:13

jag behöver också få veta! vi får ta oss ett snack när dom flest är med


Stina
PUBLICERAT: 2010-06-15, 22:35:39 | URL: http://synonymous.blogg.se/

jag vill gärna göra nåt med er :) om ni vill förstås! xD men jag har inget inbokat för tillfället så vi kan väl snacka om det allehopa?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: