2010-06-02
 10:23:27

2 juni

Nu är det Juni, och det är sol och ska bli 22 grader idag. Jag har bara en lektion idag, eller om det nu är lekion, vi skulle typ bara lämna in våra böcker. Sedan har jag körlektion. Jag borde verkligen läsa lite i min körbok.

Jag har chattat med Hugo sedan halv nio i morse. Klockan var halv tolv hos han då. Jag saknar han så mycket. Snart ska jag skriva klart mitt andra naturkunskapsarbete. Ska bli skönt att ha det klart. Och jag hade behövt städa mitt rum, ja menar kolla som här ser ut....





Fint ere.. nu spelas en dansk låt på radion...

Förresten här är en bild på all vår packning jag och Beccy hade med oss till Siesta


Elsie Persson
PUBLICERAT: 2010-06-02, 21:32:03

Min goa tös farmor trodde du var ordningsammen det är väl du själv som får städa ha det bra


h
PUBLICERAT: 2010-06-05, 21:18:38

älskling, jag saknar dig jättemycket. tur vi har skype :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: