2010-06-06
 16:57:06

6 juni

Hej hej hej

Jag loggade precis in på min hotmail för att se om Hugo hade svarat på mitt mejl, men det hade han inte. Istället fick jag en överraskning. Nämligen så har Jonas hassen Khemiri svarat på mitt, Feffs, Mirandas och Sandras mejl.

Vi skrev detta till honom

Hej vi läste din bok i skolan, Montecore en unik tiger. Vi gillade den väldigt mycket, men vi undrar ett par saker. Hur självbiografisk är boken? Har du liknande erfarenheter som pojken i boken? Hur fick du idéen till boken?

Kommer det en ny bok snart? Det ser vi fram emot i så fall.

Vi ser fram emot ditt svar, tack på förhand.

MVH
Olivia, Felicia, Miranda och Sandra.

Och han svarade

Hej askul att ni gillade boken! Tyvärr kan jag inte svara på exakt hur mkt som är självbiografiskt för jag vet inte själv. Fakta och fiktion flyter ihop och det är nog det som boken handlar om också. Jag säger som Pacino i Scarface. I always tell the truth. Even when I lie. Jag hoppas också på en ny bok snart men ingen aning om det blir någon.

Allt gott från Berlin,
Jonas

Om ni inte känner igen hans namn så kanske ni känner till ett öga rött som han också skrivit. Men tja.. svaret måste jag säga, är jag inte så nöjd med. Men men, man tar vad man får.


h
PUBLICERAT: 2010-06-07, 02:46:30

hej baby. Vad häftigt :) jag har svarat nu dock :)


mirre
PUBLICERAT: 2010-06-07, 16:38:07

haha götta att han skrev askul, men ja.. det var inte mycket till svar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: