2010-06-08
 22:10:03

8 juni

Är snart slut. Och jag har bitit sönder hela mitt finger. Det gör fruktansvärt ont. Jag stoppade fingret i mitt iskalla drickvatten, inte så smart kanske men det var skönt. Dock måste jag gå och hämta ett nytt vattenglas.
Nää.. vem ville det egentligen?

Idag har det varit karnival för treorna där vi spelade samba. Det gillades. Sen hade jag körlektion och sen hade vi genrep för musikalen.

Om jag inte nämnt det så ska vi sätta upp vårt scmu-projekt Arken igen. Så ni som inte sett den har nu chansen. Än så länge vet jag inte vart man kan köpa biljetter, men man kan i allafall köpa av mig..

Och sen har jag inte gjort något mer... jag är skittrött, och tydligen lite hungrig kände jag nu. Nej men jag sov jätte dåligt inatt.  

godnatt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: