2010-06-23
 20:36:47

Hej från en glad olivia

Fast jag är även lite besviken. Jag har precis fått mina betyg och dem är skitbra. Men jag har bara fått G i gemu och ensamble. Jag tycker det är konstigt för jag vet att jag är duktig i det, men jag har haft oturen i byte av lärare i båda ämnena. Först i ensamblen i ettan hade vi sångensamble med en lärare och sen i tvåan har jag varit med i en pikensamble (olika instrument) Och där bytte vi lärare två gånger. Så det känns som att de bara har satt G på mig bara för att de inte vet vem ska bedöma eller vad de ska bedöma. Så, så är det. Men annars är jag nöjd.

Nu kom Isac hem från golfträning haha, åtta år och spelar nu golf. Han kommer bli gubbe innan han fyllt 10



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: