2010-06-10
 22:29:11

Snart sommarlov.

Egentligen så bör jag gå och lägga mig nu, för imorgon har jag treföreställning var av jag ska vara med två gånger på varje föreställning. Och sen hade jag tänkt hinna med tre studenter.

Men jag tänkte först föna mitt hår och platta det, eller göra något annat skoj med det... och måla naglarna

Och så ville jag vissa min solglasögon-samling

här är den.


Jag samlar egentligen inte på dem, jag vet inte hur det har blivit så många..Men de längst fram är det nyaste köpet. Dem är också coolast.

Förresten i sommar ska jag förrutom jobba med arken, även jobba på barnens salonger. Det föreställningar som mest är till för barnen under kristianstaddagarna, men jag tycker alla borde komma och kolla ändå. Det kommer bli skitroligt.


Godnatt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: