2010-03-04
 21:05:31

fullt upp

Hejsan, tjena.

Jag har en massa att göra så jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt, därför bloggar jag inte så mycket heller.

Fast denna veckan har jag varit duktig, gjort ett matteprov (som gick ganska bra), skrivit mitt svenska arbete, jobbat med musikalen och ändå har jag hunnit träna.

Imorgon bär det av till Lund, ska bli en fin helg med spa och kalas.

Jag har en massa spännande bilder på läppar som vi tagit efter använt mitt plump-läppglans




mina


beccys


mirris


johannas







beccs
PUBLICERAT: 2010-03-04, 21:12:32

ricktigt balla bilder !!:D hoppas det går bra på scemun! hatar att jag missade de idag.. jag kommer nog inte till skolan imorgon ollibolli, för jag ska till doktorn!:S så du får ha det så trevligt i helgen, på spaet och allt! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: