2010-03-14
 13:10:39

hej sverige

Jag är irriterad för att vi skickade vidare Anna till eurovision, det är bra röstat (Y) nu kommer vi förlora och som Jenny sa inte få vara med nästa år..

Men så är det alltid svenska folket verkar ha musiksmaken i röven... Jag menar förra året ? Vad fan var det ?  nån jävla opera Och 2008, charlotte perrelli? verkligen ?

Jaja varje år blir jag lika besviken och arg och bestämmer mig för att inte titta, men lyckas alltid göra det ändå.

Jaja jag hoppas att Sverige förlorar, vi förtjänar det


Jenny
PUBLICERAT: 2010-03-14, 19:19:45

Låten är väl fin, men den kommer inte att komma någonstans!

Europa vill ha smakfulla, balla och färgstarka framträdanden, inte en fin ballad..

Nåväääl.

jag hoppas faktiskt att vi ska förlora totalt, så att man slipper den skiten. allt har ändå gått förlångt med alla deltävlingar och skit..

NÅVÄL



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: