2010-03-10
 21:21:26

morsning

Jag kände att jag var tvungen att skriva något, för jag fick så dåligt samvete för att jag aldrig skriver..

Jag ska egentligen skriva en låt till scmun imorgon men jag är värdelös på det, dessvärre verkar det som att om jag inte skriver en låt så får jag sämre betyg.. mycket konstigt för alla är ju bra på olika saker och det var inte därför jag valde scmu, just nu vet jag inte varför jag valde det. Men ja det kommer nog bli bra i slutändan även om det känns mörkt just nu.

Hugo har går lös i Nyköping, jag är rädd att han ska gå vilse eller något. I helgen ska jag fan bara vila och ta det lugnt har inte gjort det på år och dagar. Måste dock städa nedervåningen.

Jag och Jojjan tränade idag, synd att hon inte kan gå på spinningen mer för hennes knän klara inte det.

Nu ska jag kolla på gossip girl.

1 vecka och 6 dagar kvar tills min artonårsdag



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: