2010-05-09
 14:38:32

hej

Jag kollade nyss på the simpson "stark raving dad", det avsnittet då Homer åker in på ett mentalsjukhus och träffar en kille som påstår sig vara michael jackson men säger sedan att han egentligen heter leon kompowsky. Nåväl så står det att han som spelar rösten till "låtsas Michael" är en kille som heter John Jay Smith.
Så jag slog upp det på google.. jag har inte något liv nej.

Iallafall så visar det sig att det var Michael Jackson som spelade rösten till Leon Kompowsky (låtsas Michael) förrutom när han sjunger då är det en michael jackson-sound-alike.

Spännande..
Och en sak till för alla som tror det finns kräkmedel i vanlig sprit kan jag tala om att det inte existerar. Jag läste det precis i en tidning..
Hade det varit så, så hade man spytt genom att bara dricka en tesked av det.

Nu ska jag fortsätta att skriva om barocken, finns det något tråkigare?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: