2010-05-03
 14:43:14

Hejhå

Detta är inte alls kul. Jag är sjuk och har audition på lördag. Igår gick jag och la mig med nästan 40 graders feber och vaknade upp utan feber, men har jag feber igen.. Och hostar så jag knappt får någon luft. Jaja det blir väl att vara hemma imorgon också.

Men om jag nu blir så frisk att jag kan sjunga och dansa på lördag är frågan om jag ska sjunga denna låten
eller denna..

Förresten igår skulle köra ut och köpa alvedon till mig så krockade vi.. eller snarare vi blev påkörda. Vi körde nämligen på en huvudled och något pucko hade tydligen bråttom och inte hade lärt sig vad väjningsplikt betyder körde ut rätt framför oss så mamma försöker svänga undan men det hjälpte inte så han körde in i vår vänstra sida. Som tur var skadades ingen mer än bilen och vi blev mest chokade.
Och jag är glad att inte var jag som körde just då.


Stina
PUBLICERAT: 2010-05-03, 18:10:08 | URL: http://synonymous.blogg.se/

herregud! fan va otäckt! tur att ingen av er blev skadad!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: