2010-05-31
 21:10:50

mer än så

Jag håller på att skriva mitt hemtenta arbete. Snart klar det känns skönt. Sen har jag bara ett arbete kvar i  naturkunskapen och sen är även den kursen avslutad, vilket får mig att tänka på varför i hela friden valde jag naturkunskap b till trean? Det är nästan så att jag vill ha matte c istället.. funderar på att byta nu faktiskt. Känns mer lönt att läsa det. Får kolla upp det imorgon.

Men nog om det.  Jag läste igenom gamla inlägg från sommaren. Och jag längtar så himla mycket. Jag fick en bild om att ha en grillfest här vid sjön, med tjejgänget och kanske sina pojkar. Det hade varit mysigt kände jag. Sen har jag bestämt mig för att åka på en restresa i sommar. Inte själv då.

Nu lyser kvällssolen mig rätt i ansiktet. Sjukt jobbigt.
Här kommer bilder

Siesta förra året

Siesta 10 (dock inte lika coola)


hugo
PUBLICERAT: 2010-06-01, 07:44:17

du är så jävla snygg så er bild är mycket coolare. Fast att både jag och ludvig har brillor höjer vår status. Men fan vad snygg du är babe :$


Stina
PUBLICERAT: 2010-06-01, 21:08:51 | URL: http://synonymous.blogg.se/

jag undrar också lite varför i hela friden jag valde naturkunskap b? grillkvällen låter som en superduperbra idé, som 90-talet hade sagt :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: