2010-11-05
 06:50:43

för tidigt

Borde inte vara vaken nu, men det är jag. Min kropp är liksom så trött att jag inte riktigt kan sova. Så är det alltid, sen är jag skittrött under dagen, sen går jag och lägger mig och hamnar ändå inte i en den där djupsömnen, utan vaknar med jämna mellanrum under natten. Nu är det iof morgon, Isac och Bosse står i hallen påklädda, för dem ska till Åland. Jag tyckte dem kan ta med Leo, och katterna.. eller iallafall den nya katten. Är så irriterad på henne just nu, hade varit inne i mitt rum och både kissat på hela min garderob och spytt på mitt täcke och golv, vilket gjorde att jag igårkväll städade till klockan 00.00.
För att inte tala om Leo som skäller som om han vore besatt av något varenda gång det går någon förbi vårt hus.

På tal om förra inlägget, Johanna skickade en video till på en låt vi har letat efter sedan vi var i Kreta. Så nu sitter jag och lyssnar på den, men det gör bara att jag saknar Kreta ännu mer.


Jag gillar denna videon jättemycket, kanske pga deras snygga solbrillor.

Så vad har hänt sen senaste inlägget, alltså inte det igår då, utan det i måndags. Jo i tisdag så pluggade jag på körskolan, övningskörde lite, sen åkte jag in till stan igen och träffade Hanna, Jossan, Molly och Victoria, satt på taste, och jag kan saga såhär att det är inte mycket som händer i Kristianstad en Tisdagkväll.
Nåväl, åkte hem till Jossan och sov där. Vaknade upp i onsdags och kom på att jag hade körrep hela dagen, så det var bara att åka in till stan igen. Sen på kvällen blev det bowling med tjejerna, jag lyckades slå Jossan på sista rundan så jag blev bara näst sist yeay. Igår skrev jag min psykologiuppsats, skulle egentligen på bio men jag hade hunnit bli klar med den då ifall jag hade gjort det. Trodde dock jag skulle känna mig lättad när den var  skriven men nu är jag bara orolig för den muntliga redovisningen och för min uppkörning. Men i och för sig, när man vaknar och det fortfarande mörkt ute, verkar allting vara hundra gånger värre.

Nu ska jag försöka sova vidare, för ikväll blir det halloweenfest :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: