2010-11-25
 18:59:27

Good day

Varit en mysig dag idag, det kanske har lite med att göra med att det är snö ute. Vinter och snö gör mig både lycklig för det är ganska vackert, men samtidigt känner jag mig också lite ensam, och det är samma sak varenda år, spelar ingen roll hur situationen är men jag får alltid en slags känsla av att något saknas.

Fast tillbaka till den mysiga dagen. Jag och Johanna var på H&M och fick presentkort på 200 kr för vi var bland de 100 första som var inne på de omgjorde H&M. Handlade dock inget, men hittade en jättesöt klänning som jag kanske ska ha på skolavslutningen och Julafton.

Sedan åt vi lunch på Oceancity, vädigt gott.

Gick vidare till Centralskolan, där jag började sy på en ny klänning. Ja det blir tydligen två klänningar, fast denna var lite mer fancy.
Kom hem vid halv sex och tränade, nu skriker mamma på mig, jag måste upp och äta.

Bye



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: