2010-11-01
 18:44:18

har lite tid över

Eller egentligen inte för jag borde packa ihop mina grejer innan mamma sen kommer skrika "Olivia nu kör vi" men jag gör väl vad jag vill.

Har lite ångest över att det bara är dag 1 på lovet och hela lovet är redan helt packat med grejer som måste göras och saker jag vill hinna med.

Imorgon vill jag t.ex. egentligen gå på bio men måste tyvärr ställa in det för att jag först har körlektion, sen måste jag sätta mig och plugga teori på körskolan, sedan ska jag hem och skriva min psykologiuppsats och tillsist måste jag övningsköra.

Idag har jag förresten varit på aq-va-kul med johanna, hanna, jossan och angelica. Det var en överraskning för jojjan från dem eftersom hon har fyllt år.

Nu ska jag snart köra hem till pappa för vi ska ha lite filmkväll där.


Måste gå och leta upp min mobiltelefon nu tror jag. hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: