2010-11-28
 20:25:16

myshelg

Har inte gjort något annat än glidit runt och myst hemma hela helgen.

Det var längesen det hände. Är fortfarande på myshumör så jag gör en ny spellista med mysmusik, men min syster verkar vara på ett pepp-dunkahögmusik-humör ikväll, för hon förstör hela stämningen med sen jäkla musik som får mina väggar att skaka. Och nu kom världens mysigaste katt och ville mysa.
Idag har jag haft det årliga snöbollskriget med mina syskon, bakat lussekatter och varit inne på julskyltningen. Kom precis hem vi käkade kinamat innan vi åkte hem.

Haha tänkte skriva typ samma sak som jag gjorde i föregående inlägg.

En annan ganska kul sak som hände i veckan. Jag har både hört en tjej säga att till sin kompis att någon hon snackade i telefon med sett Anders Bagge på Burger King och sedan läste jag min klasskamrat Sigrids blogg att någon hon kände hade sett han på resecentrum. Vad jag vill ha sagt att antingen är det verkligen Anders Bagge so befunnit sig på vift i Kristianstad, eller så är det hans fruktansvärt lika dubbelgångare, som är en vän till vår familj och heter Johan, träffade på honom förra helgen då han berättade att en tant inte ville tro honom när han förklarade att han inte var Anders Bagge, men hon vill inte ge sig. Anyway jag är ganska säker på att det är honom folk har sett.

Imorgon är det ES-konsert.

Uppgift Räkna hur många gånger jag använde ordet mys- i vilken form som helst


Elsie Persson
PUBLICERAT: 2010-11-29, 15:06:16

Du är en mysig tiej tycker farmor


Levin
PUBLICERAT: 2010-11-29, 20:16:29

Nu har jag räknat hur många 'mys' du hade i inlägget... JÄTTEMÅNGA!

puss..


miranda
PUBLICERAT: 2010-11-29, 20:30:22 | URL: http://mipanda.blogg.se/

man kan aldrig få för mycket mys. myssss!


Stina
PUBLICERAT: 2010-11-30, 19:32:29 | URL: http://synonymous.blogg.se/

ingen annan verkar ta uppgiften på allvar! det gör jag! 7 ggr är ordet mys med, 8 om man räknar med rubriken. vad får jag nu? :D:D


Stina
PUBLICERAT: 2010-11-30, 19:33:59 | URL: http://synonymous.blogg.se/

ingen verkar ta uppgiften på allvar! men det gör jag! 7 gånger har du använt ordet mys, 8 om man räknar med rubriken. får jag något nu? ;D;D :D


Stina
PUBLICERAT: 2010-11-30, 19:34:41 | URL: http://synonymous.blogg.se/

nämen hoppsan. det är ju andra gången jag gör så här! först på mirandas blogg och nu här!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: