2010-10-22
 12:13:27

22 oktober 2010

Olivia sitter på trafikskolan och pluggar körteori.

Om man läser det tillsammans med rubriken så låter det lite som en dokumentär eller, nja.. jag vet inte.

Hon tanten som sitter i receptionen var nyss här inne och vattnade blommorna, då fick jag en sån där naturlig reaktion att stänga ner allt som inte har med körteori att göra.. Lite skadad från skolan, ni vet när man sitter där och kollar sin fb och så helt plötsligt kommer läraren in och snabbt som attan stänger man ner internet och trycker upp psykologiguiden. Ja ni vet precis hur det är.

Idag gick jag till skolan fastän jag ville ligga hemma i min säng för det var så kallt i mitt rum. Och jag gjorde klart mitt "anspråkslösa förslag" till svenskan. Sedan gick jag till mc för jag ville inte äta kyckliggrytan i skolan (det låter kanske gott men tro mig det är något bland de äckligaste de serverar) Där träffade jag på Stina, Jonas, Emil, Sigrid, Marta och Victor som alla också valde mc framför kycklinggrytan, då förstår ni kanske att det inte är så gott. Så det var lite av en klassträff där.

Borde kanske fortsätta på teorin nu.

Hejhej


Alice
PUBLICERAT: 2010-10-22, 12:17:21 | URL: http://kokosfroken.blogg.se/

Varsågod, och tack så mycket! Haha! :D


sophie
PUBLICERAT: 2010-10-22, 16:30:48 | URL: http://bysophie.blogg.se/

Den har inte lagt sig men den kom inatt :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: