2010-10-07
 11:54:15

en vanlig morgon

Okej så det ringde på dörren. Och i normala fall öppnar man ju dörren, men jag är ensam hemma så jag vågade inte utan istället stängde jag av min ashöga musik (som han säkert hörde när han skulle ringa på) låste dörren till mitt rum och gömde mig bakom min byrå. För två anledningar, 1. Tänk om det var en förbrytare och 2. För att han inte skulle se mig genom mina  fönster..

Nåväl så där satt jag i 20 minuter för jag skulle vara säker på att han hade gått.

En annan sak jag gjort i dag. Alltså klockan är bara 10 i 12 men jag har ändå hunnit titta på både the last song och the invention of lying. Båda väldigt bra filmer och jag tänker tycka det även om folk bara "öhh miley cyrus är skitdålig" nej det tycker inte jag. Just det! Om man äter startmüsli och dricker kaffe smakar det lite som negerbollar.
MMmm snart ska jag till skolan och ha textil.



Stina
PUBLICERAT: 2010-10-08, 20:44:06 | URL: http://synonymous.blogg.se/

bra att du är försiktig olivia, man vet aldrig vad för galningar som lurar utanför ens dörr.

förresten ska min syster och jag se the last song nu så det var ju bra att den var bra^^


hugo
PUBLICERAT: 2010-10-12, 09:05:36

hahah, du gjorde min morgon! Eller den är redan gjord men du gjorde den roligare :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: