2010-10-10
 20:28:39

sås är som kärlek, det tar tid innan det blir bra

Och med dem orden kan jag berätta att jag varit och sett i rymden finns inga känslor. Gillade den väldigt mycket. Nu är jag hemma och äter chokladpudding, önskar jag kunde tagit en kopp kaffe till, men jag måste verkligen kunna sova inatt, för det har inte blivit så mycket sömn i helgen.

I Fredags så var johanna, hanna, jossan och jag hemma i huset i öllsjö där vi först mös med pastasallad. mmmmmm delish. Sen började vi förfesta och gjorde oss redo att dra in till stan. Hamnade först på hessle, där det var väldigt mycket folk. Satt ett tag där innan vi bestämde oss för att dra till banken. Men då var där en sån sjuk kö att vi bestämde oss för att åka till en lokalfest istället. Och det var ju spännande på sitt sätt.
Trevlig kväll.

Lördagen började med frukostbuffé på sandhem och sen åkte jag in till stan och gick runt och väntade på att någon skulle hämta mig så jag kunde komma hem. Bussarna går ju inte så bra till Österslöv. Väl hemma hann jag inte så mycket mer än att äta middag och göra mig redo för en hemmafest i Önnestad.

Och idag har jag ju som sagt varit på bio. Och nu är jag skittrött. En rolig sak, jag tänkte jag skulle ladda ner remember me, och då visa det sig att det hade jag redan gjort hehe så där blev jag lycklig

Godnatt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: