2010-10-28
 22:38:57

time warp

Jag vet inte vad Time Warp betyder ens, men struntsamma. Åt ett paket dextrosol(?) innan hos Emma, önskar att jag inte hade gjort det nu.

Idag har jag varit supereffektiv, varit i malmö handlat tyger, köpt loggbok, träffat emma och tränat. Klappar mig själv på huvudet nu. Imorgon har jag en minst lika jobbig dag, vet inte hur jag ska få tiden att gå ihop men det löser väl sig. FÅR INTE GLÖMMA GITARREN, ALLA I MIN KLASS SOM HINNER SE DETTA TILLS IMON PÅMINN MIG.

I helgen ska jag hinna med att träffa pappa, fest, plugga teori och börja sy till projektarbetet. Jag har egentligen alldeles för mycket att göra för mitt eget bästa men det är kul när man ser vad man kan uppnå om man bara pallar, fick t.ex reda på igår att jag låg på mvg-nivån i psykologin, min lärare verkade väldigt imponerad och tyckte definitivt jag skulle läsa psykokologi b och t.o.m jobba inom det i framtiden. Så jag blev jätteglad, kul att höra.


Men nu ska jag ändå försöka sova, trotsa mitt dextrosol liksom.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: