2010-10-26
 20:42:10

tisdagsfunderingar och just det mitt hår är rött som satan nu

Jag känner mig faktiskt lycklig, det var rätt längesen sen sist.

Har varit en bra dag, min "låtsas uppkörning" gick över förväntan, och sedan spelade jag lite bas i ensamblen, fick beröm av Anders kände mig stolt. Plus att jag skrev mitt engelska arbete igår så jag fick gå tidigare från engelska idag, gick direkt till körskolan och pluggade teori, klarade 2 av 3 delar av repetiondelen. Nu är jag hemma och har t.o.m gjort min sångläxa och lyssnar nu på musik. Visst är det underbart hur glad och lycklig man kan bli av musik?

Lyssnade på morgonpasset imorse, älskar verkligen det, bästa radioprogrammet någonsin. Där spelar dem ofta annan musik är rix fm så man kan hitta helt ny musik att lägga till i sin spellista.

Dessa är några




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: