2010-10-03
 18:49:21

yessss

Jag är sjukt stolt över mig själv. Har lyckats få ihop mitt engelska tal, och jag anser det vara ganska bra. Men iaf jag är glad att jag nu slipper ha det hängande över mig. Eller ja ska iof redovisa det på tisdag. Jag får väl gå och dricka några öl innan så kanske jag kan vara
Men nu ska jag öva på min gitarrläxa, sedan ska jag plugga lite psykologi OCH SEN är jag klar med helgens läxor.

I övrigt har det varit en fin helg, 3:3a i fredags förfest i vä hos josefine, sedan åkte vi in till chillout. Hade väldigt trevligt. Vaknade upp i öllsjö, åkte till johanna för att senare åka vidare till stina i broby. Kom hem idag, så jag har inte varit hemma så mycket i helgen.

Kände att jag var tvungen att skriva ett inlägg eftersom jag fick klagomål av Stina igår.


Men nu ska jag öva på min gitarrläxa, sedan ska jag plugga lite psykologi OCH SEN är jag klar med helgens läxor. Och då ska jag kolla på pretty woman


Stina
PUBLICERAT: 2010-10-04, 18:38:03 | URL: http://synonymous.blogg.se/

nu var du en flitig bloggare! tant stina är nöjd för nu har hon något att läsa och du borde också vara nöjd för nu får du en kommentar! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: