2010-09-16
 21:48:03

16 september

Idag så har jag trott det varit söndag. För igår var vi ute och firade johanna, vilket resulterade i att när jag kom hem idag vid ett på dagen så somnade jag och sov till fyra. Blev då väckt av att mamma ringde mig, och jag vaknar helt förvirrad och då frågar mamma hur det var igår och vad jag hade gjort. Och jag kunde för allt i världen inte svara på vad jag hade gjort igår, inte för att jag hade minneslucka men för min hjärna hade inte riktigt vaknat. Inte heller kunde jag komma på vad det var för dag, och vad jag skulle göra. Ah det var helt sinnessjukt konstigt. Nej inte inte sinnessjukt kanske.

Nåväl idag är det en vecka kvar tills jag, jojjan och hanna drar ner till Holland. Längtar, känner idag hur ångesten för allt bara blir värre och värre så det blir bra med ett litet avbrott från verkligheten.

Förresten så ska vi ta sånt där skolfoto på måndag nästa vecka och vi har fortfarande inte kommit på något roligt tema. Så det blir ju spännande att se hur det kommer bli.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: