2010-09-08
 20:10:11

en promenad

Tänkte mest berätta om min promenad med leo som jag tog nyss.

Först och främst min ipod hade slut på batteri så jag bestämde mig för att lyssna på radion på mobilen. Och att välja vilken kanal man ska lyssna på är som att välja mellan pest och kolera, o ja svininfluensan typ. För på banditrock spelar dem takida-liknande musik. Och på p3 som jag brukar gilla att lyssna på spelade endast tvspelsmusik, eller så kunde jag välja att lyssna på september/emd musik på rix fm.

Detta gjorde mig arg.

En annan sak som hände var att jag gick förbi ett par och så hälsade jag på dem. Sen när jag går hem igen möter jag dem igen. Vad ska man göra då? hälsar man igen? det verkar ju lite dumt. Men om man inte gör det då? Jaja jag kollade ner i marken medans leo envisades med att nosa på något på marken. hehe


Elsie Persson
PUBLICERAT: 2010-09-08, 21:47:01

Du är för härlig tycker Farmor älskar dig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: