2010-09-01
 21:58:44

Fortsätter att fundera.

Denna blogg verkar mest handla om funderingar nu för tiden. Idag grubblar jag på vad Electras riktiga namn är, och om hon kallas för Electra i vanliga fall också, och isåfall vill jag också ha ett sånt awesome smeknamn. En annan fundering är också vad för nytta tigrarna gör på fortet?

Ja.. som ni kanske märker så har jag tittat på fångarna på fortet, igen, eller ja, jag vet inte om jag skrev att jag gjorde det igår men det kollade jag på iallafall.

Men min största fundering idag är vad jag ska göra. Och angående om vad jag ska göra eller inte göra tänker jag inte avslöja, om man känner mig tillräckligt väl kan man kanske lista ut det. Vi får väl se om någon av mina vänner kommer fram till mig och säger "Jag vet vad du menar Olivia"

Jag vill också införskaffa mig en tröja med luva, jag menar kolla vad snyggt det är. Och eftersom jag är värsta modebloggaren så tänker jag nu slänga upp två bilder på hur snyggt det kan vara, okej jag hittade bara den ena bilden, som egentligen inte är en luv-bild men ni fattar..




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: