2010-09-29
 16:08:23

ja..

Ja korvöre finns ju också, men då säger man ju det i ett annat sammahang, hur som helst så ville jag mest komma fram till att ordet korvsnittar inte existerar, inte i min värld iaf.

Och jag har väl egentligen inget att blogga om. Min vistelse i holland med Johanna och Hanna var väldigt awesome.

Vi kom dit på torsdagkväll och då gjorde vi inte så mycket mer än att sova. I fredags vandrade vi runt lite i staden pappa bor i och lagade lite mat. På kvällen åkte vi sedan 2 h till Arnhem där vi blev upphämtade av Tijn och Robin som körde oss hem till Tijn, där sedan den andra Robin var och lite senare kom det lite fler av deras kompisar. Det var en väldigt trevlig kväll, men dessvärre somnade vi inte förrän vi fem, så sedan klockan nio när det var dags att åka tillbaka till stationen och hem till pappa igen var vi väldigt trötta.
Sedan var vi inte hemma igen förrän två eftersom tågen var försenade och ja, det blev lite omständigt. Resten av dagen spenderades med en runda i Alkmaar där vi gick runt som zombies i ösregnet. Väl tillbaka i lägenheten somnade vi alla tre i soffan framför ET. Vaknade upp senare på kvällen och då blev det taco. Och vi blev lite piggare efter det och bestämde oss för att gå ut till en bar som låg längre ner på gatan.
Även det var en lyckad kväll, träffade trevliga människor, hamnade på någons födelsedagsfest men vi gick och la oss vid halv två redan för att vara pigg inför Amsterdam!

Så Amsterdam var även det väldigt kul. Vi var inne på the dungeon, kollade i affärer, åt på kfc och vandrade på red light district.

Jag hoppas att Hannah kan skicka bilderna så jag kan lägga ut dem här, eller på fb.

Idag gick jag till skolan och hade sånglektion, sedan kom värken och jag var tvungen att åka hem för att inte dö av smärta. Och nej det är bara vanlig smärta jag får en gång i månaden. Imon är det negativa dagen, woho och snart är det helg!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: