2010-09-07
 22:15:25

känner för att skrika. Men så blev det skriva istället :PppPPPp

Haha det tyckte jag var kul. Nej men allvarligt. Jag har känt mig väldigt humörsvängig (ja, det är ett nytt ord) idag. Kände mig mest trött i morse och var inte alls taggad för psykologi, gick dessutom fel. Glömde att vi skulle vara på teatern. Men kom på det sen så jag fick en liten extra promenad. Väl på teatern hade vi yoga. Det var mysigt. Sedan har dagen mest rullat på (som alla andra dagar, logiskt nog) Vi hade ensemble vi spelar en John mayer låt. Sedan var vi och lyssnade på en debatt inför valet. Och sedan var det konstigt nog god mat i matsalen idag. Alla var djupt imponerade (och chokade) (känner ni också att det är många parenteser idag?) Anywho, jag tänkte detta skulle bli att argt inlägg om människor som super bort sitt liv och är bittra och inte kan släppa saker och skryter om hur många fransyskor dem hånglat med i helgen (många och där,(och ännu en parentes)), men jag blev på ett väldigt bra humör precis så jag tror jag skippar det och får hoppas att dessa personer som känner igen sig växer upp någon gång.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: