2010-09-02
 19:39:17

Live från min säng.

Råkade precis stänga av internet, men satte igång det igen. Och då loggades jag in på msn. Det är vad som har hänt de senaste 5 sekunderna. nåväl då är det väl meningen att jag ska vara inloggad på msn.

Nu loggade Johannes in kan jag tala om.

Jag är på bra humör idag. Kan det vara för att det är fredag imon? Mycket möjligt för det betyder fest. wowoowowowowo

Så roligt kommer det bli, alltså det kommer bli skitball. Jag är inte ironisk, faktiskt, men nu känns det ännu mer som jag är det, men jag är inte det. Lovar

Så en ny läsare ey... vem är du, vad heter du, vad gör du på fritiden, är du blond eller brunett?

Nej jag skoja, jag vet att det inte behöver vara det, men jag kan väl få tro det. Iallafall så kan väl ni som läser detta svara på frågorna ändå.





Stina
PUBLICERAT: 2010-09-02, 20:16:55 | URL: http://synonymous.blogg.se/

jag heter lena, äter kottar på fritiden när jag inte tuggar på mitt gröna hår.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: