2010-09-11
 10:10:31

lördag hmm

Jag är inte direkt känd för att vara en sjusovare (vad är det för ord egentligen? sjusovare...) nåväl, och det är ett jobbigt problem, jag vaknar alltid sisådär kvart i 7 och ingen annan är såklart vaken, så sover jag över hos någon måste jag ligga vaken i sängen i flera timmar och stirra i taket, alltid lika roligt. Hemma så är det ingen som sover länge, möjligtvis min syster, men hon sover egentligen inte länge hon bara sover typ "noramalt" till sådär 9 tiden (vi snackar om helger nu så ni vet..)

Anywho så när jag är hemma och vaknar vid 7 så kanske jag ligger kvar i en halvtimme eller något sedan går jag upp. Men grejen är att sedan några timmar senare är klockan bara typ 10-11 och jag tycker det känns som att typ halva dagen har gått och jag vill ju hitta på något att göra då men då har inte ens mina vänner vaknat eller såhar dem precis vaknat, och då ska ju dem gå upp och göra allt det där man gör på morgonen som jag redan har gjort mellan 7 och 11. ja ni fattar problemen jag har.

En annan sak som jag också gör det är att när jag blir sjuk googlar jag mina symtom för jag vill liksom se vad jag har för sjukdom, och givetvis som den hypokondrikern jag är har jag oftast de värsta sjukdomarna.
På senaste tiden har jag haft, tuberkolos, magsår, cancer och jag har även trott att jag har hållit på att bli blind.

Det jag ville komma fram till var att jag ville visa er den här videon, som är ganska rolig.



När jag ändå visar en video kan jag ju passa på att visa er denna också som är ett ganska vanligt irriterande problem


Levin
PUBLICERAT: 2010-09-11, 16:54:21

den "couples how make out around you" är precis som du & jag! Irriterande, för nån. inte mig. jag har det bra. men nån. kanske. vad vet jag. egentligen. puss..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: